Muzykaa. ♥

Muzykaa. ♥
kaś.

wtorek, 26 kwietnia 2011

No hej. ;**

Siemka. ;] 
Jak na początek mówię wam , że w każdej wolnej chwili będę tu coś zamieszczać. Coś.? Nie, nie coś. Tylko wymyślone prze ze mnie teksty piosenek. 
Takie jest moje hobby więc trudno mi jest określić po co piszę te piosenki ?? 
Może dla zabicia czasu.? Hahaha. ; D Nie mam pojęcia. ;] Może tak na dobry początek mój najlepszy tekst jaki dotychczas napisałam. ; )

`Stara Miłość `

1. Kiedyś byliśmy mali .. strasznie nie dojrzali.
Lecz jednak coś połączyło nas.
Byliśmy oszołomieni , w miłość zapatrzeni.
Tak jakby wpadliśmy w trans.
Nasze małe serca .. powoli rozkwitały.
Nową miłością nas powitały.
Byłam szczęśliwa , że aż. (strach) ??

Ref. Stara miłość nigdy nie rdzewieje ,
Uczuciem ciepłym nam wieje.
Po tym wszystkim co przeszliśmy ,
Ona nadal obserwuje naaas.. 2x

2. Potem to przeszło,
Znienawidziliśmy na chwilę się.
Później znowu zaiskrzyło coś.
Nagle spodobałeś mi się.
Chodziłam jak na skrzydłach,
Gdy opadały podnosiłeś je.
I wtedy wiedziałam , że nadal coś
czuję do Ciebiee. ;*

Ref. Stara miłość nigdy ...

3. Więc ujmijmy to tak , ten świat.
Ta miłość to jeden kwiat.
Pięknie rozkwitający , nigdy nie więdnący.
W sercach gościnnych witający. Tak.!
To coś , ta iskra połączyła kiedyś serca dwa.
I dobrze .. jak pięknie wszystko tu gra.
Było , minęło i znowu przyszło.
Wiesz co? To uczucie , które nie wygasło.

` To nie są słowa rzucane na wiatr , bo nic tu nie wieje.
   Zrozum, stara miłość nigdy nie rdzewieje. ` ;**

1 komentarz: