Muzykaa. ♥

Muzykaa. ♥
kaś.

sobota, 30 kwietnia 2011

Wwweeeee. ; D

A jednak ktoś mnie odwiedza. ♥ Dzięki temu napisałam nową piosenkę. Normalnie w jakieś 15 minut. xd Ona jest o szaleństwie potrzebnym nam do życia i wgl. ;] Don't very , be happy. ;D Czyli nigdy złość , zawsze szczęście. Czy coś takiego .. nie znam angielskiego. ;] 

" Z nutką szaleństwa. "

1. Problemy, problemy i ciągle te problemy.
Przez nie nawet sami się nie rozumiemy.
Ciągle zagubieni, ciągle znudzeni.
Ciągle ciekawscy, ciągle przygód szukający.
Czasami nawet siebie zadawalający.
Nie o to mi chodzi, chodzi ci o to.?
Chodzi mi o to, wyluzuj cioto. !
Miej z życia piękną satysfakcję.
Patrz na ludzi i na ich reakcję.

Ref. Z nutką szaleństwa przez życie idź.
Zadowolony bądź , z życia kpij.
Śmiej się wciąż, baw się wciąż.
Do szalonych celów dąż.

Nigdy nie pokazuj łez.
Ciągle do ludzi uśmiechaj się.
Nie pokazuj co to, życia trud.
Idź na pole szukaj nut. ! x2

2.  Kłótnie , kłótnie i ciągle te kłótnie.
Przez nie czasem czujemy się okrutnie.
Lecz w życiu trzeba czasem powiedzieć : nie.
Smutek wyrzucić w kąt , bawić się. !
Niektórzy ludzie nie wiedzą o co chodzi.
Cały czas foch ich nachodzi.
Cały czas grymas im na twarzy się pojawia.
Głupi ludzie.! To ich sprawa. ;]

Ref. Z nutką szaleństwa przez życie idź.
Zadowolony bądź , z życia kpij.
Śmiej się wciąż, baw się wciąż.
Do szalonych celów dąż.

Nigdy nie pokazuj łez.
Ciągle do ludzi uśmiechaj się.
Nie pokazuj co to, życia trud.
Idź na pole szukaj nut. ! x2

- ` Z nutką szaleństwa dogoń mnie.
     Z nutką szaleństwa nie odchodź gdzieś.
     Z nutką szaleństwa pokonaj strach.
     Z nutką szaleństwa : szach i mat. ! ; **
 



< 33




; ** 




; ]


2 komentarze:

  1. Wow ! ;d super jest ta piosenka.! masz talent co do pisania ;) codziennie wchodzę na twojego bloga i go czytam ;) tylko proszę Cię napisz coś !

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi możesz podac facebooka :) jeżeli masz zainspirowały mnie twoje Teksty :> oraz twój opis :>

    OdpowiedzUsuń