Muzykaa. ♥

Muzykaa. ♥
kaś.

sobota, 30 kwietnia 2011

Siemka. <3

Noo.! .Muszę częściej reklamować mojego bloga , bo to na razie jedno wielkie DNO. ! Haha , wiem optymizm, a mogłam założyć bloga na onet.pl .?? ;d Prawde mówiąc blog to blog , a teksty to teksty. Więc zamieszczam tu mój kolejny tekst. Mam nadzieję , że wam się spodoba. Bynajmniej mi , lub nikomu. ;d ; |

                                                     



" Sens życia " ♥


1. Przyznaj,
Świat czasem jest dziwny, nabiera ciemnych barw,
Ludzie zawsze oszukują, kłamią, wyzywają od szmat.
Ile jeszcze wytrzymać można, ile znosić te chamstwo, 
To jest przecież jedynie zamęt i plugastwo...
Plują w twarz, nie mają umiaru, chcą więcej, wciąż więcej,
Uśmiechają się szyderczo, uciekają czym prędzej.

Ref.: Bo życie wciąż, okrutne jest,
Inni nigdy już nie zmienią się,
A wystarczy nawet mały gest,
Aby życie miało jakikolwiek sens...

2. Trudno,
Trzeba znaleźć sposób, mścić się za mszczenie,
Nie spoglądać na uczucia, bo inni się nie zmienią,
Trzeba umieć oszukać, bo oni też oszukują,
Udają władców, którzy wasali poszukują.
Lubią tych młodszych, zamiast swoich mącić,
Bo za to obrywają i sami się poddają... ( rap )
Ref.: Bo życie wciąż, okrutne jest,
Inni nigdy już nie zmienią się,
A wystarczy nawet mały gest,
Aby życie miało, aby życie miało, jakikolwiek sens... [ 2x ]



Mam nadzięję , że wam się spodoba. xDD

Pa. ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz